Followers

Tuesday 17 April 2012

iklan rehat sebentar bersama kit kat...


        Jom rehat sat dengan cerita vanila coklat.sebelum ni aku buat tak tau je bila orang lain sibuk-sibuk nak tengok cerita ni.Bagi aku yang bukan kaki TV atau kaki drama ni, aku rasa buang masa je nak tunggu cerita tu yang berminggu-minggu.Yang paling penting aku ni bukanla seorang yang penyabar nak menunggu cerita tu sampai ending sebab penantian itu satu penyiksaan hehehe...sampaikan ade yang updates status kat facebook tentang cerita ni, (what the hell?).



 
     ni la hero dan heroin cerita vanilla coklat.

       Tp bila tiba-tiba hati kecilku berbisik nak menonton cerita itu (tu pun sebab dah ada dalam laptop) .satu hari je aku habiskan cerita tu, lewat jugak la aku tidur sebab dah mula tengok memang melekat terus sampai ke pagi hehhehee...dan disebabkan aku ni tak suka menunggu maka aku habiskan jugak malam tu.(ni kalau baca buku cepat je ngantuk hehhehe).
                                 ini dia buah hati aku hehhee ;)
    
            Aku pun dah mula jatuh hati dengan si hero yang agak hensem pada pandangan mata hati kecil ku ini hehhee.nama hero tu aiman hakim redha, seorang peserta mentor 5 kot kalau tak silap aku la kan hehhehe(tunjuk ajarku sifu) .
       bila dh jatuh hati tu faham-faham je lah kan mesti la aku cemburu dengan si heroin tu izara aisyah cantik orangnya.Disebabkan rasa cemburu itu aku pun mula lakukan sesuatu, walaupun mungkin orang cakap aku ketinggalan tapi biarlah begitu.hehhee
                                            padankan?hhehe kau ade?
            Jadi aku abadikan kisah hati aku ni supaya izara aisyah pulak cemburu dengan aku hehhehe, (perahsantan betul).

No comments:

Post a Comment